onsdag 21 september 2011

Hektisk dag

Idag var jag skittrött när jag vaknade, så jag tänkte att vi tar en händelsesfylld dag så känns det mindre trött. Först lämnades Z,S och M på sina respektive ställen. Sen gick vi hem, fikade lite, vällingtankade och sen iväg till ICA där vi handlade chokladkex, dyr lyxjuice och hämtade Ms nya på postorder inköpta cykelslang som han längtat efter.

Sen tog vi bussen till babycafé hos kyrkan och sjöng och lekte lite. Det var jag och 50 mammor, jag överdriver inte. Förresten är jag inte med i kyrkan, men säg inte det till dem :-)

Efter sångstund och ny fika var det dags att höra på ett föredrag om hur par-relationen förändras när man får barn. Efter fem barn tyckte jag att det kändes som överflödig information så vi gick hem och lagade lunch. Sen sov A och jag och K tittade på drömmarnas trädgård och satte på nya cykelslangen. Nu ska vi strax hämta M och överraska med nylagad cykel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar