torsdag 8 september 2011

Ledsen bebis

Idag har lille A inte varit nöjd en enda stund utan att sitta tryckt mot pappas bröst. I princip alla försök till att engagera honom med annat har misslyckats och han har sovit mycket sporadiskt när han inte varit ingosad. Jag antar att han genomgår någon fas, och hoppas att det är en kort en :-) Om han fortsätter så här en längre tid blir man inte så tillgänglig för de andra barnen. Nu kom mamma hem från jobbet så nu har jag en liten stund på mig att uppdatera bloggen och trycka i mig ett gäng välförtjänta kvällsmackor. Jag tror jag kommer gå ner tio kilo på det här året för det känns som att man ALDRIG hinner äta ordentligt.

M hade utflykt med dagis idag så jag hämtade S i skolan först och sen till dagis. S såg ganska nöjd ut med att träffa personal och gamla kompisar men nu som STORA KILLEN.

I morgon ska jag i alla fall försöka gå till öppna förskolan med A och K. Blir en intressant upplevelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar